älskling kommer snart hem!

mikael kommer hem om en liten stund!
skulle ha städat och lagat mat men jag har fortfarande ont i fossingen så det känns som projekt jag inte orkar ta tag i!=) (hehe som om jag gjort det om jag inte hade haft ont i foten! no way!)

mikaela har startat en blogg och joinat bloggpöbeln som man kan kalla alla oss tradiga bloggare. hon är allt underhållande den lilla lömska ormen!hennes senaste inlägg var så roligt.höll på att dö av ett skrattanfall! keep up the good work så kommer du ha många läsare Miama!

image58
haha snyggaste bilden på miakela!min kära lilla störda syster!


jaha,då får man väl se till att få lite älskog ikväll så är man en trevlig människa i morgon också!;) mohahaahaha

image59
sexigaste bilden någonsin på mikael...not! men rolig är den! 


peace out!//
nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback