utmanad!

ja, jag har ju då blivit utmanad av christel om att berätta 7 sanningar om mig själv.här kommer reglerna!

Regler:
- Länka till den som utmanat dig
- Berätta sju sanningar om dig själv
- Utmana sju personer
- Lämna ett medelaande till dem du utmanat


jaha var ska man börja?

1. jag var 15 år när jag var full första gången,det var på en språkresa till torqey i england.jag hade helt sjuk roligt under de fyra veckorna och saknar alla där i från.
2. när jag är själv och tittar på något som är de minsta lilla känslosamt eller orättvist på tv eller film så storbölar jag(ex. oprah,extreme homemakeover,nästan alla disneyfilmerna,mm,mm,mm,mm....)
3.äter sjukt mycket skräpmat.
4. jag älskar att läsa böcker(mest fantasy och historiska romaner).
5. jag läser fortfarande häst tidningen min häst=)jag köpte ett dubbelnr i måndags!
6. jag hade en shetlandsponny när jag var liten. jag älskade Donna väldigt högt och kan än idag längta efter hennes underbara doft och henne vackra ögon och hur hon var att rida...
7.jag blev av med oskulden när jag var sjutton år gammal.lagom ålder måste jag anse.

ja det var det det.det mesta kanske många visste men annars så är det ju roligt att dela med sig av sanningar!

jag utmanar ida maria isaksdotter,tess och sen har jag inte fler att utmana för tillfället jo elina också.

peace out!//
nicole 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Saknar du hästar och sånt? hmm, det visste jag inte.

2007-11-09 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback