råttor och handdukar

ja första var man med da oldies hela dagen och snart ska jag ha mina danselever i tre timmar. fett med deg blir det i alla fall,fast jag är seg som få(typ som sega råttor).
råttor är lustiga djur,de har blivit hatade i århundraden men jag tror att de är dem som kommer ta över jorden,för de är ju ändå de mest intilligenta varelserna på jorden om man tror på en liftares guide till galaxen och det är ju klart att man gör!
tappa aldrig bort din handduk för då är det kört! 
 ska i alla fall skaffa mig en råtta och döpa den till Inlagda periskor. tycker att namnet är lite kitchigt.

nä nu får jag sluta för denna gång, ska snart ta bästa bussen i stan till stationen 1. fatastiskt bra buss och
var är nu min handduk???

peace out,vi ses kanske igen om det nu inte är kört för mig utan handduk=)
//nicole

image66
jag kommer snart och hämtar säsong tre bara så att du vet,
mikaela!  

Kommentarer
Postat av: Mikaela

rättelse: det är MÖSSEN som är smartast på jorden enligt Liftarens heliga guide till galaxen.

2007-12-01 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback