Så förbannad jag blev!

Ja,jag blev förbannad...för flera veckor sen försökta jag skrivat ett inlägg men då särade allt så in i helvete hela tiden så jag fick sinne och har vägrat försöka skriva igen.
Ja vet jag kan bli lite långsint i bland men det är ett faktum att datorer inte gillar mig och jag gillar inte dem.Dem är typ ett nödvändigt ont i dagens samhälle.
Sinne fick jag i alla fall,hade jag vågat slänga ut fanskapet från fönstret så hade jag gort det. Men nu råkar det var Mikaels lapptop och han hade personligen låtit mörda mig med en slö smörkniv. så det var ju en himla tur att jag bestämde mig för att inte göra något överilat.=)

Nog om sådant nu till viktigare saker än mina små ilandsproblem...jag har precis gått färdigt danslinjen i malmö...lite sorgligt men ganska skönt. vi hade föreställningar i helgen och det gick jätte bra. Kommer sakna de underbara tjejerna i klassen,men jag ska få träffa de flesta i morron för då ska vi ha lite klassfest i malmö.
Igår fick jag dessutom ett glädjande besked angående föreställningarna vi hade i helgen. det var någon som tyckte vi var jätte bra och som skulle vilja ha med några av oss i en föreställning till hösten/julen.  och jag var en av dom!!!!Repetitioner i oktober och föreställningar i november och decemder! jippie!!!!!
Jag blev ju helt till mig när Josefin i min klass ringde och meddelade detta,jag var tvungen att väcka Mikael genom att skutta i sängen!!!!
och vet ni vad han sa? "det var väl det jag visste,du var jätte söt på scenen och man såg dig!" han var så gulligt!! gud vad jag älskar den mannen!!!!=)

Tyvärr vet jag inte så mycket mer om det,men någon som heter stefan har hand om det och Eva vår lärare sa att han skulle höra av sig...jag hoppas hoppas hoppas!!! skulle vara så skoj att få göra något sådant här,det är ju det jag vill jobba med. 
Alla som jag har talat om det för har blivit glada för min skull,jag älskar min familj och mina vänner,ni är bäst!
nu vill jag bara veta mer om det för jag har ju en tendens att bli väldigt nyfiken!
 Nu kommer det lite bilder från klassen!

 wanda mi darling! fina Bella=)bild från vårshowen på mig!

det kommer fler bilder på klassen när jag fått bilderna från föreställningen.

ha det fint alla underbara!

nu hoppas jag verkligen att detta fungerar,jag dör annars!

peace out!//
nicole




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaja, nu har jag fått för mig att jag ska kommentera alla dina bloggar :P vi får se hur länge jag orkar. Det var gulligt sagt av Micke! Men det är så sant, så sant.
Vi får verkligen ta tag i steppen till hösten alltså. Jag är sugen!

2007-06-03 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback