Tråkigt väder!

Halloj alla och en var!
ja nu är det mer än en vecka sen jag kom hem från Rhodos. vi hade jätte mysigt och solade och badade massor. vi åkte in till Rhodos stad och festade en kväll. det var jag, mikael, mikaela och erica. vi hade jätte skoj och mikaela blev jätte full. Micke hade varit full hela dagen så han räknas liksom inte(även om han nog var fullast!) där finns massor av bilder på min
www.bilddagboken.se , nollcoll heter jag där.
Lördagen när vi kom hem så hade vi fått kattungar. de föddes på fredagen. tack Ida och Vanja som fick agera barnmorskor! ni var bäst!  
Hela förra veckan jobbade jag så det är inte så mycket att rapportera från förra veckan,jo förrästen det var ju midsommar. jag var hemma hos Josefin och käkade grillat och myste. det finns bilder från det också på min bilddagbok. vi hde så mysigt så,kajsa kom vid halv tolv och drack någon öl,sen gick vi förbi statoil och köpte chips och hyrde hur tänker hon? av johan Rheborg. fan vad rolig den är!!! älska!
jag träffade pappa och lillebror Tim i helgen. de var nere och hälsade på hos farmor och farfar. det var jätte roligt att träffa gamla farsgubben då det var ett tag sen. 

ja nu ska vi åka till harald nyborg och annat och köpa grejor till roskilde!

peace out!
//nicole 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har ju inte ens sätt att du har skrivit mer i din blogg! Trodde ett tag att du hade glömt bort den.
Nåja, du får sätta igång med Harry potter nu snart!! Jag måste diskutera den med någon ju.

2007-07-22 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback