funderar...

Ja, jag funderar på om man ska skaffas sig en bilddagbok? eller kanske ett liv... det hade ju inte skadat.

har bara legat och läst hela morgonen. ja, jag har väl läst i en vecka om jag ska vara ärlig. det är ju så att jag älskar att läsa, jag kan läsa samma bok typ hundra gånger om jag tycker den är bra.
Ja, jag vet att jag är en nörd. men är inte alla lite nördiga på sitt sätt?
jag menar mikael är en datornörd,Mikaela är en fd innebandy nörd,nu mer en kung fu nörd, christell är en modenörd,pappa är en travnörd och ja, Erica hon är bara nördig överlag.
Så alla har vi våra små ämnen som vi snöar in oss i.
För min del är det väl dans,disney,böcker(harry potter=) ja kan inte hjälpa det men jag blir så lätt beroende av saker och ting.
Alla mina nördigheter är ju egentligen en form av verklighets flykt. jag älskar att få drömma mig bort i det fjärran. Det känns som om att det är livsviktigt för mig att få göra det. det blir lättare för mig att stå ut med verklgihetens nödtorftighet. nu är det ju inte så att jag inte tycker att verkligheten duger,men fantasin får den att verka mycket spännande och gåtfull.
Så tycker jag i alla fall. jag är nog både en drömmare och en romantiker,det måste jag säga...som tur är trivs jag med det och jag låter inte drömmerierna ta helt över mig. Nä, jag har nog ändå båda fötterna på jorden(eller i alla fall stortårna=).  

image17
Flameco dansen på vårshowen

image18 min allra största favorit disney film! gud så jag älskar den!

image19 haha,rolig liten bild på harry potter!


Mikael,min egen harry potter kommer snart hem från jobbet,så det är väl dags att börja göra något,kan ju inte sitta här och dryga hela dagen.

"-Sir.
-theres no need to call me sir."/citat ur harry potter hihi( mikaela fattar)

//nicole

ps: nej jag har ju glömt sailor moon,hon är jag också löjligt förtjust i! här kommer en jätte bild! I love her!

image20

Ja,jag vet jag är inte klok men det har jag heller aldrig sagt!





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, så du menar att jag inte är harry Potternörd, Sailormoonnörd och disneynörd? :P Jag är väl lika illa darän som du är. Men vi är nördiga tillsammans, det är bra det Åh, skänheten och odjuret! Jag får gåshud bara jag tänker på den!
Haha, "There's no need to call me sir, proffesor" Så klockrent citat :)
(vi ska vara fotonördar på Rhodos. 3 dagar kvar!)
Skaffa dig en bilddagbok, vettja!

2007-06-05 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback