Bilder från avslutningshelgen med klassen!

Hej allihopa!

jag tänkte lägga upp några bilder från förra helgen när vi hade föreställningar. jag lägger doch inte upp så många men ni kan gå in och titta på bilderna på den här sidan:
www.nicolemansson.spaces.live.com

där har jag massor av bilder både från när jag var i thailand och när jag när dem hade överrasknings fest för mig! kolla nu in det allihopa då får ni alla små kakor=)

image5 det här är den 24/5 då fick vi diplom! visst är alla söta!=)

image6Anna,Val, och Eva några av våra lärare!

image7the balett lärare Laura och Jeanette! älskar dem!

image8
före en föreställning,höga på socker!

image9
Kanske inte snyggaste bilden på mig men den är allt lite skojsig!


Nu får ni titta på resten a mina bilder som är länkade högre upp på sidan!

idag ska jag förrästen åka och täffa alla underbara klasskompisar i Malmö,för vi har nämligen avslutningsparty i kväll!

fullt ös,medvetslös
 
poss,tack hajj!//
nicole 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, bilden på dig ser verkligen rolig ut. Märks att ni är dansare allihop, det är lite showigt ;) men vad gör man inte för publiken?!
NI VAR FABULOUS

2007-06-03 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback