andra inlägget

hej,hello everybody allihopa!

jag skrev ett inlägg igår om mig själv och lite sånt men precis när jag skulle publicera det så hängde internetet sig.
Något förbannad var jag. i alla fall så skrev jag nog ungefär så här:
jag heter nicole är snart 20 år,men ålder är av mindre betydelse enligt de som är visare än jag är.
jag bor i ängelholm i skåne. trivs över förväntan istaden som jag bott i i hela mitt liv. det är ingen vidare spännande stad att bo i måste jag säga,men på grund av att jag älskar min familj och min kära vänner så mycket är det verkligen platsen jag kallar hemma. jag bor med min pojkvän mikael och min katt shiva, ibland kan man undra vem som är husdjuret av dem! nej skämt och skridor, jag älskar min pojkvän väldigt mycket.

för att få en lite inblick i mitt vardagliga liv och den jag är så kommer en liten lista här på saker jag gör varje dag:

Lista på vardagsgöromål:
vaknar
pendlar(till malmö)
dansar(var eviga dag,det är det jag gör i malmö)
äter(på tåget hem)
ler 
jobbar
dansar lite mer
gnäller 
är trött
älskar
Iaktar( alla människor,mest mikael)
busar(med shiva)
gråter(ja kanske inte varje dag eller jo det gör jag nog=) bölar till allt på tv)
känner
flamsar 
vilar
skrattar

Ja det är lite saker jag gör varje dag,skulle säkert komma på fler men det skulle ta upp så mycket plats och hur intressant kan det vara att skriva om toalett besök med spökbajs och dylikt.

måste säga att jag redan saknar elina som åkt till turkland för att stanna nio månader,sånt jävla sätt.

men ha det fridens tills nästa gång!

Dagens citat:
"sol i sinne, brun inne! din rudolf"

älska sunes sommar!

peace out
/nicole

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback