grattis mikaela!

min kära knäppa syster fyller idag arderton år!
börjar bli  gammal som gatan nu syrran!

image68
grattis sötnos!


ska strax ha mina danselever tillsammans med maja men är så jävla trött! kan man bli bakfull efter en cider?
jag drack nämligen en när jag kom hem från malmö och julshowerna i går natt, på nicks.
där var det holabalo. johan toan och björn aka spikey var där och det var hunden och hästen också, alltså kajsa och malin=)....av någon anledning har vi alla skaffat oss  H.

kajsa-hunden
malin-hästen
christel-hönan
nicole-haren
johan-hyenan
andré-huggormen
micke-hälleflundran!

ja så kan det gå när inte har något liv,mohahaahaha 

peace out och glad julskyltning och första advent!///
Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback