uttråkad!

Har ingen att leka med! har till och med orkat gå och duscha och det var en prestation!
jag ansiktsmaska mig och fönade och fixade håret och allt. klätt på mig riktiga kläder,inte bara sunkkläder...men ingen vill leka,ingen vill gå och träna...buuhuu=)

lyssnar just nu på björks senaste skiva volta. har aldrig lyssnat på hela innan så det är lite spännande.jag tycker om den i varje fall. men homogenic skivan är asbra! den lyssnade jag på innan. ja jag gillar henne helt enkelt. måste köpa nya brännskivor så att jag kan bränna ut lite nya skivor. börjar bli lite trött alla dem i mitt cd-case.

jag och maja är färdiga med vår uppvärmning till våra dansgrupper,det är så skönt! det var jätte bra att göra det tillsammans med någon annan.nu har jag lite brev att skicka iväg till mina danselver. jag har en ny grupp som jag inte har haft innan. det ska bli spännande!


image50
min grupp 9! älskar dem!

image51
de dansade till jesus walks här!

image52
lyftet i slutet av låten!


jag saknar dig christel! det är tur att du kommer hem snart!
jag saknar elina också och vill att hon också kommer hem. har inte råd att åka och hälsa på henne...;)men jag hoppas att du har det bra din lilla slyna!

kajsas bal på fredag ska bli skoj som bara den men jag har värsta prestationsångesten över ett tal som jag ska skriva till det...fattar inte riktigt varför!

peace out//
nicole


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska du inte åka till Elina nu helt plötsligt? Eller är detta blogginlägget så pass gammalt?

2007-08-25 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback