simsonize me!!

haha! jag tyckte det var skoj!

image41det här ska föreställa mig!

image42 
den här också fast i en grön klänning(jag har en grön klänning på mig idag!)

image43 
och här har vi mikael! så snygg han blev! 


det var mikael som fixade det och jag garvade som bara den när jag fick se mig själv som en simpson figur!

förrästen så hade jag skoj som bara den i fredags när ida hade fördelsedagsfest hemma hos oss!
grattis i efterskott!!! bilder kan ni se på
www.bilddagboken.se nollcoll heter jag!


peace out!//
nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaha, det var därför det var musik och prat i bakgrunden när jag ringde?
Tur att du kunde ta dig tid att diskutera HP med syrran mitt i partyt :P

2007-08-05 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback