längesen!

ja, jag vet att det var längesen,jag har starat en bilddagbok och liksom glömt bort att blogga lite=)
men det ska det bli ändring på!!! jag är en periodare och blir beroende av saker i omgångar så nu har jag fastnat på bilddagboken...jag har helt enkelt för många nörd tendenser!

jag har nu både sett Harry potter och fenixordern och läst den sista boken,harry potter and the deathly hallows!
filmen är jag splittrad till men boken var så bra!!! det är bara så jobbigt nu för nu sörjar jag att det är lut! det var ju sista boken ju=( men jag älskade den i alla fall... filmen var bra,snyggt gjord men de hade som vanligt tryckt i hop allt och ändrat om på onödiga saker... jaja så e det men jag skulle lätt kunna se den på bio igen!

image27 fina små filmafficher!!!image28 voldemort är scary!!!!!image29 

image30 dumbledores arme´ I think!image31 den hemska paddan!!!!!!!!!!


förrästen så var roskilde skit skoj trots leran som började attackera varje camp och regnet som aldrig ville ge sig=)
jag säger bara BJÖRK,THE ARK OCH JOHN LEGEND! asbra konserter! jag såg givetvis fler men de var nog bäst!


image32 BJÖRK image33 THE ARK!image34 JOHN LEGEND 


peace out/nicole

PS: by the way I try to say I`m sorry.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, Harry Potter var jättebra! Men jag fattade nog inte alla detaljer i slutet ändå. Hur i hela visste Harry att det var the Elder Wand han hade stulit från Draco? Jag hängde inte riktigt med... och varför dog han inte i skogen?

2007-08-05 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback