jobba!

jag ska snart gå och jobba,lite trist men det måste ju göras.
föreställningen i malmö blir av och det ska bli väldigt spännande!ser verkligen fram emot det men har lite svårt med hur ekonomin ska gå ihop under hösten. måste lösa sig på något vis...
en av mina katter ska flytta i dag,det känns lite sorgligt även om de har varit pain in the ass ett tag!=)

här kommer små bilder på dem!

image45
stefan som ska flytta! jag hade döpt honom till gandalf men det passade kanske inte!

image46
gunvald myser!

image47
gunvald igen!

image48
gulliver hårboll!

peace out!//nicole

Kommentarer
Postat av: Mikaela

DU KAN VÄL FÖR BÖVELN INTE DÖPA OM GANDALF? ÄR DU DUM...??
okej, jag hetsade kanske upp mig en smula nu. Men ändå, kattfan heter Gandalf och inget annat!

2007-08-19 @ 19:27:29
Postat av: ida

vad är det ni ska göra på föreställningen? sett dvdn än? jag har ju inte fått den ännu då jag flyttat till sthlm. tjorv tjorv..

Postat av: Monica

ÅÅÅÅhh sååååå sööööööötaaaa!!! :P

2007-08-30 @ 12:38:43
URL: http://moonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback