dansat lite grann!

Idag har jag dansat lite med maja.
det var inte så seriöst vi snackade mest, men vi gjorde lite diagonaler och sånt. 
Det blev inget träna igår så då fick jag ta igen det idag=) tyvärr så är jag fortfarande matt i kroppen,jag vet inte riktigt vad det är men jag känner mig inte helt kry.

Mitt träningskort är i alla fall laddat nu så nu är det bara att träna och träna!vi för se hur seriöst det blir men jag vill faktiskt ta tag i mig själv nu. det är dags,jag måste få bättre kondis,styka och stabilitet. speciellt om jag ska göra föreställningen nu till vintern.det kommer nog att krävas en del!

ska snart gå till jobbet men först ska jag äta en pizza=) kanske dags att ändra mat vanorna också=/hehe,nä men skärpning nu nicole! ta dig samman!

image53


peace out//
nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback