20 år!

jaha,
då var jag halvvägs till 40,men inte har jag känt av så mycket åldrsnoja.
det var värre för typ en månad sen. nu har jag väl kanske vant mig vid tanken på det=)
hela helgen har avrit underbar.

fredags:överraskningsfest! skoj som f*n

lördag:jobba lite men sen riktig grillkväll.det var så fint väder och där fanns så mycket mat! det var jag,Christel,Jenny och malin som grillade och väntade på att micke,johan och björn skulle komma hem från tyskland! fy vad hungrig jag var,men gott var det!

söndag: födelsedag!!!! dansade i typ 3,5 timmar och sen åkte jag hem,städade och gjorde i ordning för släktkalas. fick massor av pengar! gött,men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem... men det finns alltid något man vill ha=) så det är nog inte så svårt att lösa!

nej,nu kom vanja och hon håller på att göra pannkakor, smarrigt!

dagens citat: "jag ska straffa dig, i månens namn!"/sailor moon
haha jag älskar sailor moon=)

peace out
/nicole 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Japp, halvvägs till 40. Det var nog svårsmält! Men tur att du inte fick en "pre-medelålderskris", haha.

2007-06-03 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback